Alle farer er ikke like lette å se. Hvor gode er vi til å fange opp og vurdere risiko når de potensielle konsekvensene ikke er umiddelbare, men først inntreffer mange år frem i tid? Vårt arbeid kan innebære risiko for utmattelse og for eksponering for kreftfremkallende kjemikalier. Hva kan vi gjøre for å bidra til en god helse gjennom et langt arbeidsliv?